Härligt med prom..

För alla inblandade =) Puma & Diva har sprungit som galningar i skogen, tom hunnit jaga en stackars ekorre upp i ett träd & fått skäll av sina Mattar!! Men härligt var det att komma ut på en ordentlig prom igen!

Efter prommen så var det soffdags, har slumrat i en timme & laddat för kvällens julbord, ska bli riktigt trevligt & förhoppningsvis väldigt gott oxå!




Fick en för tidig julklapp av Lena & Diva, tack snälla =)

Nu kan jag äta många skumtomtar!! Måste ju passa på medans dom är färska & goda =)


Har lite beslutsångest inför kvällens klädval.. Får se vad jag hittar på? Har plockat fram en kombination som känns ok på galge men om det sen blir bra när jag tagit på mig är den stora frågan? Men det är bara att prova & se vad det blir??

Vad ska du hitta på i kväll??

 

 





Pia » 2009-12-18 | 16:29:40
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Då kanske hon kan bjuda på en outfit foto idag på sig själv???? =)



Hahhaa vad komist, jag köppte en likadan bytta med skummtomtar till oss idag! =P

Lena & Diva » 2009-12-18 | 17:45:16

blir soffan vår oss båda ikväll,just kommit från cykeltur.Haft en draghund ikväl ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback