Fucking hopplöst..

Känns det just nu!

Fattar ingenting, sitter & läser & läser i boken samtidigt som jag gör uppgifterna men jag är förbannat korkad verkar det som? Ska skicka in 1/3 av uppgiften i morgon & kolla om dom kan snabb rätta det så att jag får veta vad som är rätt, om nåt är rätt?? Är så mycket svårare än jag trodde!!

Sen gör det ju inte saken bättre att min gamla stationära dator har flippat den oxå, tänkte passa på att ladda hem bokföringsprogrammet till den & säkerhetskopiera över allt varje dag utifall att den bärbara flippar igen? Men det går inte att logga in på nätet på den??

By the way så har först hårtorken pajat för några veckor sen, i helgen dvd spelare & jag undrar verkligen vad som kommer sen? Hoppas verkligen att denna dator håller annars blir det jobbigt som fan!! Men det är ju så att saker kommer 3 & 3 tillsammans.. Så det är bara att vänta & se!


Fått ösa ur mig lite så nu ska jag vara glad oxå, gick en rask prom på 1 tim med Svägerskan & deras hundar, jag fick låna deras Puma med sele & kättingar, hade alltså en Puma i vardera handen & det gick bättre än förväntat =) Har iofs lite längre höger arm men det kan jag leva med, min Puma skötte sig så bra så =) Hon blir mer & mer medveten om rösten, idag har jag bara behövt korrigera lite med koppel & det är precis så jag vill ha det!

Nu ger jag upp för i kväll, en dusch, en prom & sen sängen, måste sova!

Go natt!







Silje » 2009-12-04 | 08:34:51
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Nu var det länge sen jag hade tid att läsa din blogg (förlåt ;)).

Gott att man har något att ventilera till, så man inte behöver att gå med all skiten själv ;) Så känns det alltid mycket bättre att någon annan skrattar lite av ens otur och försäkrar om att det kommer att gå över :) Hoppas det inte är någon mer el-skit som strular nu!

Ha en underbar helg med vovven, julskum och cola!

Pia » 2009-12-04 | 09:29:05
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Verkar som ni haft en rolig promenad!Hade gärna sällskapat och kanske tom fått ha Fjant i handen imed min sjukling till hund..



Nu hoppas vi på att det är takfläkten som pajar istället så Rex slipper vara rädd för den nästa gång vi kommer upp! ;)

Tyvär så kommer oftast saker tre och tre men i alla fall stämmer det inte, Rex har haft mer än tre fel (skador) i hela sitt liv så det kanske räcker med två i ditt fall denna gång..?..



Hoppas du får en bra fredag!

mamma » 2009-12-04 | 10:57:11

Du får väl göra som andra "barn" skriva en önskelista till tomten.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback