Fasen oxå..

Nu ger jag upp för idag! Kommer att få plugga arslet av mig i helgen men jag kan verkligen INTE få ordning på siffrorna nåt mer nu, har mailat läraren & bett om hjälp, har iaf lyckats lösa några problem själv =) Duktig Ella, lite iaf ;)

Har hunnit diska bort disken oxå så att det är rent & snyggt när det är dags för matlagning igen, hunnit tjattra med Pia & Olga en sväng oxå, alltid lika trevligt!

Lunchprommen blev något längre =) Puma tog täten & gick, hakade på för att se var hon ville gå & hur långt (OBS; normalt så är det Matte som bestämmer var vi går & hur långt men nu är det -24 grader & min hund fryser som fan så då får hon välja), blev en sväng på ca 15-20, tom jag som var ordetnligt klädd frös om både fötter, händer & kinder!! Skitväder, bort med kylan nu säger vi!! Men skönt att veta att hon fått vara ute en lite längre stund oxå =)

Lutar åt soffmys nu tills tv människan kommer & ska greja på i mina uttag nån timme, enligt grannar så ska det funka kanonbra sen =) Den som väntar på nått gott ;)

Ska kolla posten om nån timme oxå, kanske kommer nåt jag vill ha? Man vet aldrig ;) Men den får jag nog vänta nån timme till på, brukar dyka upp vid 15 tiden, förhoppningsvis slipper jag grannarnas post idag, jäkla slarver som delar ut & sorterar posten!!

Ha nu en skön dag i kylan =)





Jenny » 2009-12-17 | 14:58:52
URL: http://arkko.blogg.se/

Hoppas det kom på posten som du väntade på :)

Ohh hellre -25 & snö för det känns inte lika mkt som -1 till-5,och blåser storm... om det är -10 här ibland så känns det knappt ngt :P Men så är jag ju finne med ;)

linda » 2009-12-17 | 21:54:34
URL: http://lindaaerikson.blogg.se/

Jo det går verkligen framåt för oss & det känns riktigt underbart!

Vi har fått en helt annan hund sedan vi började vill jag lova. Det känns så skönt att se vilka framsteg man gör:)



Nej vi har ju inte gjort det ännu. Vi kör ju på jättelåga vikter ännu för att sakta men säkert bygga upp en muskelgrund på lillgrisen. Men en röntgen är inte långt bort nu (samma gäller kastreringen).

Pia » 2009-12-17 | 22:55:54
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahah 20min är ju rena rama långprom ala lyx för vissa hundar... ;) Usch dumma Pia dummar sig nu.. Kul att hon ville gå en längre sväng..



Hur är hennes långtidsminne då? Testat?



Hoppas tv:en funkar bra nu och att du kommer få ordning på alla siffror i pluggandet!



Kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback