Duktig tjej =)

Har jag varit idag, kommit igång riktigt bra måste jag säga =) Har dock kört fast lite nu men på nåt jäkla sätt ska jag väl lyckas lösa det, är 3:e gången jag gör denna uppgift så det vore väl själva fan om jag inte får G på den denna gång..

Var ut med Olga & Fjant i skogen en sväng tidigare, oplogat, hundarna har sprungit som galningar fram & tillbaka efter vägen, in i skogen, i dikena osv, hade en trött Puma när vi kom hem, hon sov i typ 4 timmar i sträck!

Har precis fått i mig en sen middag, Korvstorganoff & Ris, mmm.. Väntar på ett snabbt besök av grannen sen ska vi pallra oss ut i snöstormen! Inte skönt när det blåser som fasen samtidigt som det tok snöar..

Har du haft en bra dag??




Lena & Diva » 2009-12-21 | 19:39:29

har en trött diva i soffan,vi har gjort våran kvällstur.håller m o vädret,inge kul,har inte gått fort men svettig blev man fort.

ha en bra kväll

Pia » 2009-12-21 | 20:13:18
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Bra Ella att du pluggar!!



Det är så härligt med trötta vovvar, då vet man att de har de bra när de sussar sött och inte dampar runt! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback