Bläää..

Mår jag nu, förmodligen tack vare slarvandet med maten idag.. Har druckit massor med vatten & ja Pia, ätit salt mat oxå =) Jag lyssnar faktiskt på vad du säger ;)

Har tagit sista prommen med Puma nu, rasade från taket med tanke på att det är 0,6+ ute, jäklar vad hon studsade till, sen gick hon näääära Matte resten av tiden & kollade omkring sig, hihi, sötnosen =) Är inte lätt när det smäller till & dom inte ser var det kommer ifrån..

Nu är det sängen för oss, ser fram emot skön sovmorgon oxå, f** ta den som vågar väcka mig, ska för säkerhetsskull slå av ljudet & lägga telefonen på en kudde nedanför sängen, då hör jag den inte!!

Sov gott!





Lena & Diva » 2009-12-06 | 10:54:32

oops,vilken tur att du slog av ljudet,annars hade du nyss vaknat av min sms historia ;-)

Pia » 2009-12-06 | 12:54:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Inte slarva med maten då blir massen ajaj..



Jag letar inga fel på min hund tycker bara att det är sån kontrast jämfört med Boden och här hemma imed han har tom fått härja lös här hemma lite granna med. Personsöket fick han springa lös samt i fredags efter spårningen.. Tycker bara det är konstigt för uppe hos er kunde han knappt gå ibland och här hemma haltfri..??..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback