Äntligen!

Är jag klar med den förbannad tvätten! I vanlig ordning så hann inte allt torka så nu hänger det sängkläder över alla dörrar & skåpar för att dom ska torka innan jag viker in i linneskåpet i morgon, men det luktar gott, äppelsköljmedel, love it! Luktar så fräscht! Påminner min om badskum & shampo från när jag var liten, luktade likadant!

På tv är det The Holiday, en super charmig film om kärlek, ska värma Pia bullar & gosa ner mig i soffan & kolla en stund innan det är natt för oss.. Puma sussar sött efter kvällen bus med moroten, tänk att en morot kan vara så kul =)

Hoppas du haft en super mysig helg? Det har jag!

Sov gott-...




Pia » 2009-12-14 | 08:16:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tråkigt när det inte hinner torka i tvättrummet men med det lilla skåpet kan jag förstå det...

Sant att det börjar dofta gott av sköljmedlet hemma..



Pia bullar... Hoppas de smakar fortfarande lika gott! =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback