Varmt..

Har precis kommit in från prom, solen skiner & det är riktigt skönt ute =) Hade kunnat lämna fleece tröjan hemma.. Men den gick ju att ta av som tur var..

Har lyckats läsa en hel del i boken, ca 50 sidor, efter det så tippade jag ner i soffan & slumrade lite tills Puma förstörde lugnet med att skälla! 

Nu ska jag äta lite & sen återgå till pluggandet, denna ständiga påfyllning av energi.. Men det hjälper..

Ska snaska i mig några bitar av min Marabou summer som Pia skickde oxå, tro mig gumms jag njuuuuter av den =) Varje liten bit är underbar!!

Vad händer i ditt liv då?




Anonym » 2009-08-27 | 16:41:35

Tack för Krya-på-mig hälsningen!

Tyvärr verkar det ont om lägenheter här.. iaf hyresrätt :( men men, vi får se hur framtiden blir.

Nu ska jag försöka vila lite.

kram

Pia » 2009-08-27 | 18:12:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du vet redan allt men skickar ett så vet du precis vad jag menar! =P



Mmmmmarabou, vill också ha!!!! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback