Vänner..

Kan man inte ha för många av, speciellt inte riktigt bra vänner..

En sådan har jag =)

Hon heter Pia & är nog den som jag anförtror mig mest till, hon är den som vet precis hur jag tänker, känner, vad jag vill osv.. Hade hon varit kille hade jag aldrig låtit nån annan få henne ;)

Jag är glad att jag har Pia =) I vått & torrt så är hon den som hittills har stått kvar genom allt som hänt, den som peppar mig, den som skäller på mig & ifrågasätter mig, den som tröstar mig när det är tufft.

Jag är glad att jag har lärt känna henne =)

Nu tycker jag att ni ska läsa hennes inlägg : Pia- mina bundisar , oj så glad jag blev när jag läste det! Tack för att du finns Pia!!




Pia » 2009-08-16 | 09:36:53
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vännen så fin du är!



Ja du hade också varit upptagen för länge sedan om du hade haft en snopp mellan bena.. ;)



Är väldans glad att vi funnit varandra!

Du är bäst!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback