Uppe med tuppen..

Är jag som vanligt, förstår inte varför Puma blivit så morgonpigg igen? Måste nog börja dra ner rullgardinen så att det är mörkare i sovrummet tror jag?

Hunnit med första morgonprommen, Albin har hunnit smaka på både kiss & bajs från Puma, han har även någon konstig torrhosta på morgonen, låter nästan som ett litet barn med kikhosta? Måste kolla vad det kan vara?

Dagen kommer nog inte se nåt mer annorlunda ut än igår, passa dessa 2 vildar är planen, får hoppas att dom håller sig lite lugnare idag då Puma faktiskt ska vila, något som Albin INTE förstår.. Men å andra sidan, vad förstår den hunden?

Tyckte Puma var liiite stel på morgonen, undrar om hältan kan bero på Albins tuggande på henne, den har ju kommit & gått fram & tillbaka... Kan ju vara så att han kommer åt nån sena eller muskeln, har sätter ju hela munnen över benen & står & biter på henne..

Lutar åt en biltur idag, kanske åka & hälsa på brorsan på jobbet & rååååka glömma Albin där ;)

Nä nu har jag fått ur mig lite elakheter om Albin, han är söt & trevlig men definitivt ingen hund för mig, tror att han har det bäst ensammen så att han kan slappna av & bara ta det lugnt.

Nu ska jag krypa ner i soffan & morgongosa med Puma, hon är lite sur då Albin får den mesta uppmärksamheten med tanke på alla dumheter han hittar på!

Ha en riktigt bra Onsdag!!




Erica » 2009-08-05 | 10:00:07
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Hoppas inte det är kennelhosta Albin har när han hostade konstigt..

Anonym » 2009-08-05 | 13:30:47
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Okej, jo min är också vaccinerade mot det, men dom fick det iallfall för ett tag sen.

Var bara första tanke som kom upp när jag läste.

well well =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback