Trudelutt..

Fick ett samtal på morgonen, nåt som vanligtvis hade gjort mig upprörd men jag orkar bara inte bry mig längre! Jag skiter i det helt enkelt..

Idag är en bra dag känner jag, ska fixa några saker under dagen som måste göras samt plugga!

Det är fascinerande hur man kan känna sig sänkt av vissa människor medans andra kan göra en såå stark!

Well well, nu ska jag göra nytta =)

Ha en skön dag!




Pia » 2009-08-13 | 10:55:27
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Visst är det så med vissa att de försöker dra ner en men jag brukar nu för tiden skaka av mig det i den mån man kan, för oftast det personer som försöker sänka en har det inte bra själva och vill att man hamnar i skiten hos dom men det nöjet för de inte längre med mig! ;)

Men sen är det otroligt vad vissa ger en kraft så att man orkar så mkt mer! Härligt det där och såna borde det finnas mer av!



Kul att eran kväll blev lyckad! Och kändes kanon bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback