Trötter..

Är jag i kväll.. Tror att det börjar bli dags för sängen snart, kliva upp tidigt i morrn istället & göra klart uppgifterna!

DW passet gick bra =) Hon är helt avslappnad nu, märker knappt av att det är nåt bakom henne =) Blir så stolt!!

Inga bilder tyvärr men jag ska ev låna sele & kätting till helgen när ägarna till sakerna är borta & köra ett kort pass själv, lättare att fota när det inte är andra hundar runt omkring oxå, efteråt så masserade jag & stretchade henne i ca 15 min sen somnade hon i mitt knä & har legat så i över en timme, mys tjejen =) Hon hade nog kunnat ligga kvar länge till, var jag som valde att hoppa upp ur soffan!

Menmen, nu väntar sista prommen för oss & sen sängen! Sov sött...




Pia » 2009-08-14 | 08:28:49
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh vad glad jag blir att det går så bra för er med dw träningen specielt när hon är bakskygg! Duktig Ella, duktig Puma!

Hoppas du får tagit ngr bilder ngn gång för det hade varit så kul att se!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback