Torsdag..

Somnade med huvudvärk igår, vaknade med huvudvärk idag, suck..

Gått en skön morgonprom med grannen, en skön kvinna i sina bästa år, har pratat om allt mellan himmel & jord =) Pratade tom hunduppfostran & att göra det på Ceasars sätt =) Cool kvinna!! Puma som alltid glad när det är sällskap med, hon har skött sig bra om man bortser från stirrandet på vissa andra hundar man möter, försöker verkligen jobba hårt för att få bort det beteendet!

Dagens plan är Plugg,plugg,plugg.. Måste bara få bort denna jäkla huvudvärk först.. Fick precis en nysattack, snoret rinner, bara jag inte blir sjuk nu.. Har inte tid för sånt svammel!!

Ha nu en riktigt bra dag!!




Mimmi & Bamse » 2009-08-27 | 11:53:45
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Okej :) Riktigt fin är hon iaf! Tack det måste jag ju hålla med om ;)

Pia » 2009-08-27 | 13:48:23
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad säger du! Bort med dig hemska huvudvärk och låt Ella plugga ofred! =)



Hoppas du är inte längre likt en skrumpet russin.. ;)



Skall kika in länken så fort jag hinner, TACK!



Tack för en mysig pratstund, det är inte alla som pratar med Ella i badet... =P

Kram

Silje » 2009-08-27 | 15:46:26
URL: http://life-of-cs.blogspot.com

Jag har også problem med stirrandet. Hoppas jag klarar träna bort det. Jätte irriterande!

Krya på dig! Ingen kul att må dåligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback