Tisdag kväll..

Kvällen har ägnats åt att slappa mest, har varit helt slut i huvudet så pluggandet har gått sådär.. Skärpning i morrn, ska ju ha läxförhör på kvällen så lite måste jag kunna annars är det ingen ide!

Puma har äntligen kommit till ro & är helt utslagen.. Middagen slukades i några tuggor, sen var det dags för soffan & mysstunden som även inkluderar massage & lätt stretch. Som alltid så somnade lilla fröken under tiden =)


Betyget har anlänt & resultatet blev G, Yees!!!  Nu fick självförtroendet en liten kick.. Fick även VG på sista inlämningen =) Kämpade som fan med den så det känns skönt!!


Kl 11.00 i morrn gäller det, då står min framtid på spel ;) Eller kanske inte såå allvarligt men klart avgörande är det vad som beslutas! Ska ladda ordentligt nu =) Ska sova ordentligt på saken oxå & förhoppningsvis få några svar även där ;)




Sov gott på er =)






Pia » 2009-08-26 | 08:57:42
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Grattis till resulatet på provet!



Jag kommer ha kramp i tummar och tår för dig skall jag hålla dom och även för Tess som kör upp 11.30.. =)



Ha en nice onsdag!

Silje » 2009-08-26 | 09:57:13
URL: http://life-of-cs.blogspot.com

Grattis med bra betyg!

Puma är ju så himla fin!! Så fina teckninger. Vacker tös!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback