Sovdags..

Är det för oss strax, kommer att bli en tuff natt, är inte speciellt trött än men jag ska upp tidigt i morrn så jag måste försöka få liite sömn..

Tänkte passa på & läsa en stund när vi ändå går & lägger oss tidigt.. Har lånat böcker av mamma igen, 2 stycken denna gång, har inte läst ut nån av dom ännu men jag jobbar på det ;) Den jag läser nu är sådär men jag kan ändå inte låta bli att läsa vidare, om jag skulle sluta läsa den för att den är dålig så skulle jag fundera som fasen på hur den slutade iaf så det är bara att pina sig igenom den!!

Hörs i morrn igen, kom ihåg att lämna en liten kommentar innan du lämnar oss =)





Pia » 2009-08-16 | 22:37:38
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahaha, jaa så är det när nyfikenheten tar över..

Jobbigt med första arbetsdagen, jag har det så varannan söndag när jag går på dagskiftet, sover apdåligt.. Lider verkligen med dig!

Hoppas du får en kalas bra första arbetsdag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback