Sängen väntar...

På oss nu.. Renbäddad & luktar gott =) Får med mig en Puma som luktar Citronsåpa, örat är lite mindre grönt oxå tack & lov men halsen är mer grön, men men, det försvinner väl? Hoppas på riktigt bra väder i morrn så kanske hon kan få åka & bada så att resten försvinner oxå!

Kvällen har ägnats åt film & att kolla djupt i godis skålen, mår nästan lite illa nu.. Ska nog äta en macka innan sängen tror jag? Hur som helst så har jag sett en film som hette Stick It Up, gillar man gymnastik så ska man se denna, jisses vad imponerad jag är!

Har även hunnit med ett samtal med Pia om allt & inget, som vanligt väldans trevligt =)

Nu är det ut med Puma & sen sussa =)

Sov gott!!




Pia » 2009-08-23 | 00:32:28
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tack själv för surre stunden! =)



Såpbehandlingen kan du göra om igen så kanske den biter bättre. Hoppas betten försvinner!



Härligt med myskväll med film, min mage säger blubb blubb nu med efter all snask.. Skall snart gå och lägga mig i en tom kall säng, låna ut Puma till mig ikväll..?.. ;)



Natti, natti

Sofia & Hiro » 2009-08-23 | 00:32:43
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Din blogg är verligen snygg. Själv har jag noll koll på hur man gör med själva layouten... :)



Sofia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback