Sängdags med gröna monstret ;)

Undrar hur sängen kommer att se ut i morrn? Undrar om Puma helt enkelt ska få ha en mössa på sig inatt kanske ;) Hihi!

Ska ta några bilder att ha kvar & kunna visa, hon ser helt enkelt bara för rolig ut just nu!

En plan har börjat ta form i mitt huvud... Tänker inte berätta nåt än så det är ingen ide att fråga men jag kan avslöja att det har med framtiden att göra!

Nu kommer det att ta ca 2 1/2 vecka innan jag kan vara säker på resultatet.. Hoppas på det bästa iaf!

Har iaf lyckats läsa det som ska läsas & kikat lite på uppgifterna, tror nog att jag kommer att fixa det, eller hur?

Sov sött på er =)

Kom ihåg kommentaren innan du lämnar oss!




Pia » 2009-08-21 | 08:47:00
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du kommer att fixa det great! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback