Puma trött.. Matte trött..

Slutade med att det blev träning istället kl 12 =)

Har kört drag med Puma 20 min, som alltid så tyckte hon det var skoj!

Har passat på att köra lite social träning oxå, Puma kan ju vara lite tjurig mot andra hundar, framförallt tikar, kom en ny vovve idag så den passade vi på att träna med en stund, har gått så bra så =) Båda tjejerna har skött sig bra!

Har gjort bort lite pappers arbete nu, en del av den luddiga planen Pia, skönt att ha gjort liiite av allt som måste fixas!

Ska få nåt i magen nu, sen ett bad & efter det plugga!

Vad händer hos dig då?




Pia » 2009-08-23 | 14:52:31
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad skönt för dig att ha en del överstökat redan nu! Då har du lite kvar av det luddiga kanske..?.. ;)



M snäll mot han, frågade han nyss om vi skulle ta en Baileys´s, driver du med mig fick jag till svars.. =)

Så kul att reta han, hahaa..

Bildbevis jaa det kan du väl få, är inte så farligt stort men man undrar ju vad han gjort innan han kom in för kläderna var rena..?.. Hans fyllor är en gåta för mig jämnt.. ;)

Jag började vröla här hemma förut och han frågade vad gör du, pratar som dig inatt när du kom hem... Hahahaa, grottmänniska! Då började han också garva..



Nu blir det till att åka och hämta bakis pizza till mr M så lite snäller är jag med.. =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback