Nattsömnen..

Har varit sådär.. Fastnade i min bok igår när vi kröp ner i sängen, klockan bara rusade iväg, älskar såna stunder då tiden bara försvinner =) När jag sen skulle sova så var det nåt som störde, vet inte vad, en känsla, en tanke, ett ord, något som jag inte kunde placera i medvetandet just då iaf, sen blev det inte bättre av att det var sååå varmt i sovrummet.. Slutade med att jag somnade efter 3 nångång.. Tack & lov så har jag sovit gott dom få timmarna jag sovit!

Planen för dagen är :
Promma, så skönt det är att komma igång med Puma & kunna gå lite längre, lite snabbare =) Min kropp skriker efter våra promenader nu =)
Plugga =(
Blir nog en tur till stranden oxå idag, måste bara inhandla en ny leksak åt lilla fröken då den andra drunknade igår..

Vad har Du för planer då??




Pia » 2009-08-08 | 12:08:23
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas ni får härliga promenader och en kanon tur till stranden!

Ditt undermedvetna vill säga dig ngt, kanske om det som stod i mailet..?..



Du har mail!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback