Måndag =)

En ny vecka har tagit sin början.. Fått lite sovmorgon idag, var ut med Puma vid 7 tiden för att kissa & sen när vi kom in så återvände hon själv till sängen, trött tjejen..

Har tempat henne på morgonen nu för att få fram ungefär vad hon ligger på normalt, ska göra det ett par dagar, är ju bra att veta det ifallatt det blir akut vet nångång med feber osv..  Såret ser bra ut, hon har ätit som vanlig oxå..

Funderar en hel del på det här med AD/HD röntgen just nu, är du bra på det? Vad ska man tänka på när man väljer vet för att göra det osv? All info mottages med glädje =)

Idag står jag inför en intensiv pluggdag, har en del att göra kan jag lova!! Bäst att sätta igång nu antar jag.. SUCK..

Well well, ha en bra dag i solen =)




Pia » 2009-08-03 | 11:59:41
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag tänkte inte på ngt när jag röntgade Rex, plåtarna skickas till skk och de är de som bedömmer dom och alla veterinärer måste följa deras regler och vinklar så det har ingen betydelse till vem man går anser jag. Bara att du gillar djurkliniken lr veterinären.

Hoppas du blev lite klokare imed svaret! =)

Tyvär så tog jag inget kort på tyskarna, hade velat men kunde ej med.. =(

Sofia » 2009-08-03 | 22:09:37

Boka tid hos Lasse så följer jag med.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback