Lyxa till det..

Tror jag att jag ska göra i kväll.. Hyra en film/er, köpa massa godis, bädda ner mig i soffan & bara må gott. Skiter fullständigt i skolböckerna nu tom i morgon har jag bestämt! Ska ändå hämta mamsen så jag funderar på om jag tom skulle hämta en pizza eller nåt sånt då? Sitter & smaskar i mig en kycklingsallad nu men det blir man bara mätt på en liiiten stund juh!

Fick iaf en bild igår på Puma med sele..



Puma har en ny stil nu när vi sover.. Jag ligger alltid i hörnan med huvudet i min hörnsoffa, nu har hon börjat krypa in bakom mig & trycka in huvudet under kudden..



Såhär ligger hon & huvudet på tassarna i under alla kuddar =)



Kolla in överläppen, hahaha.. Nyvaken dessutom =)


När matte försvinner så passar hon på att bre ut sig på min plats!!

Ska sätta lite fart nu! Har några saker som ska fixas..





Pia » 2009-08-14 | 16:12:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Det gör du rätt i! Gotta dig ordentligt!

Ja de har lite konstiga vanor när det gäller sova. Rex la sig vid mina fötter inatt och när han tyckte att han hade för lite plats så slängde han sig på sidan totalt och mosade mina ben vilket resulerade i att jag drog bort do och han fick sin vilja igenom, våran bebbe.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback