Långprom..

En rask sådan på en timme är nu avklarad.. Oj så skönt det var =) Har verkligen fått jobba med ben & rumpa & det var härligt! Puma har oxå njutit av knatandet. Idag har varit en riktigt hästdag på promenaden, har mött ca 15 stycken, i skogen, efter vägen, i hagar, på ridbana m.m. Skönt att Puma inte är så brydd, hon vill mest äta hästbajs när hon kan & får.

Nu ska jag få i mig nån form av kvällsfika är planen, magen är lite kinkig så det lutar åt rostad macka & en kopp te, sen slänga sig ner i ett varmt bad så ska det nog bli bättre tror jag?

Vad händer i ditt liv då?

Lämna en kommentar innan du går så blir jag glad!




Pia » 2009-08-20 | 09:35:12
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt att rensa huvudet med att promma så!

Ja hästbajs verkar att vara en delikatess för dessa små varelser.. Bläää men mumma säger dom!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback