Kvällen m.m.

Har kommit oss ut på en härlig prom, lite mer än en timme var vi ute & knatade =) Så skönt & bäst av allt är inget haltande!!

Ätit god middag, kyckling, currysås, ris & sallad.. *mmmmm*

Kvällen har ägnats åt mys i soffan, har masserat Puma, tillslut somnade hon liggandes på rygg med benen spretandes & började snarka, hihi..  I vanlig ordning på söndagar nuförtiden så är det Poirot som gäller, söt liten farbror det där!

Har rådfrågat en vän om några saker, väntar med spänning på svar på det!


Njuter av ensamheten.

Njuter av att få vara självisk utan att nån blir sårad ledsen eller sur..

Är skönt att slippa trampa nån på tårna hela tiden..

Som det ska vara & som jag vill ha det, bara jag jag jag hela tiden =)


Nu väntar sängen för oss strax.. Ska bara ut på en sista kort prom innan..

Men först ska jag kika in i era bloggar!

Sov sött =)






Pia » 2009-08-24 | 08:28:27
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Visst är det skönt att bara kunna tänka på sig själv och ingen annan. Därför har jag det jättebra med min M. Han borde klonas så fler kan få det som mig.. ;)

Pia » 2009-08-24 | 11:12:07
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag som trodde att det var ett nytt inlägg här nu men avk vad du bedrog mig.. ;)



Hoppas du får en härlig måndag och du glöm inte att hålla tummarna för Tess och hennes teori prov, hon skriver snart.. 11.15!!!!

Hon måste bara klara det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback