Kvällen..

Har tagit en skön prom nu tillsammans med Pär & Albin. Puma har fått dra kätting 20 min & verkligen gillat det! Avslutade prommen med att hon & Pär fick leka tillsammans på ängen! Det gillades lika mycket av båda 2 tror jag ;)

Nu ska jag ringa S & kolla vad som händer där? Har en del att planera nu tillsammans!

Återkommer senare!




Pia » 2009-08-21 | 21:23:00
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad trevligt med lite sällskap på prommen! =)



Hahah powernapp på 2 timmar det gillar vi!

Chocklad vill jag med ha nu! Håller på att blit okig, försöker ersätta behövet med en liten baileys men njae det funkar väl så där.. Har ätit dåligt idag, därför sånt sug, hade kunnat döda för att få gotta nu.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback