Kvällen..

Än så länge har ägnats åt ett varmt skönt bad, Puma tyckte det var extra spännande idag, hon ställde framtassarna på badkarskanten & smakade lite vatten, tur att jag inte badade skumbad idag ;)

Har lagat mat & ätit middag,korvstorganoff m ris & sallad idag, fjäskade för lilla fröken & tillsatte liite lasange från lunchen, gissa om det var uppskattat eller så var hon hungrig, hon slukade iaf middagen. Frukosten nosade hon inte ens på, nu håller hon på att jobba med en hushållspappersrulle som innehåller 1 1/2 dl mat, det är uppenbarligen godare mat där i än i skålen?

Ska iväg snart på ett snabbt möte. Ska bara bestämma en sak & sen är det hem igen till soffan, såklart ska jag se Poirot i kväll som vanligt!


Ser fram emot att jobba i morrn med blandade känslor, visst ska det bli skoj men samtidigt så trivs jag rätt bra hemma, skulle gärna kunna bli hemmfru & städa, laga mat osv.. Nån som behöver en hemmafru? Självklart så är jag dyr i drift men det kan det vara värt det ;)

Hörs senare =)




Pia » 2009-08-16 | 22:07:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Mys kväll ni haft!

Visst är det så att mat är godare i andra former än från skålen.

Du får leta efter ett rikt gammalt troll, gifta dig, förgifta gubben och ärva pengarna.. Har själv haft denna plan.. Vad säger du skall vi köra på den..?...

ch ni spm tror att det är blodigt allvar i denna komentaren, tagga ner ironi kallas det.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback