Ikea katalogen är här =)

Hade den i brevlådan idag =)

Ska sätta mig & bläddra igenom & se på allt fint som jag vill ha men inte kommer att ha råd att köpa på bra länge!

Förresten så fyller jag år den 29 augusti, önskar mig ett besök på Ikea då & få handla & nån annan betalar, det tycker jag är en bra present!!!

Nu ska jag drömma vidare & ringa ett viktigt telefon samtal!




Pia » 2009-08-21 | 16:34:02
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ikea katalog är alltid kul, drömma kan man..

Men ja önska kan du ju, hade gärna gett dig det men som jag sagt innan så är man inte född rik och har valt en fattiglapp till sambo med.. =/



Hoppas telefon samtalet går bra! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback