Herregud..

Vilket monster denna Albin kan vara, lugnande tabletter någon???

Har varit på kort kvällsprom med båda, det var en pärs kan jag säga, var förbi brorsan & visade upp såret, sen skulle dom ändå gå en sväng så vi hakade på dom en bit, tack & lov så är Puma underbar =) När vi kom in nu så dyker han på henne gång på gång, denna gång kom min arm i vägen, tidigare idag har han tuggat på mitt finger, som tur är så syns inget av det, Puma börjar ledsna på honom & visa en del dominans, tror att hon försöker gå in & skydda mig lite oxå när han är bråkig!!

Dessutom så ligger lilla äckel Albin & fiser heeela tiden & varje gång han blir tillsagd, dvs hela tiden... Nu längtar jag verkligen tills han ska åka hem igen!!

Har inte gjort annat idag än att passa dessa 2, ska aldrig skaffa en till hund så länge Puma finns det är då ett som är säkert! Pär gör verkligen ett bra jobb som står ut med Albin & hans fasoner, sen är det ju så oxå att han är inte hemma just nu & kan inte slappna av på samma sätt med Puma så det bidrar ju till att han är uppe i varv oxå..

Nu ska jag ta med mig Puma & gömma oss i soffan så Albin inte hittar oss ;)

Ha en trevlig kväll, kan meddela att vi kommer då att sussa gott inatt!!




Pia » 2009-08-05 | 07:45:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men shit sicken hund! Att han orkar.. =)

Jag tror den hunden är en enmans hund med fast krävande hand. Tur att du slipper han snart.. ;) Jag hade nog gillat han skarpt tror jag, tihii..

Har ju också märkt att vad glad man är med en lycklig och lydig hund! Saknar inte åldern då Rex var som en böld i röva men lydnad gör susen.. Nu kan man ha med han precis överallt och han är cool lugn! =)

Hoppas du får en ngt lugnare förmiddag och eftermiddag idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback