Hemma igen..

Efter en skön prom i solen med S, tack för sällskapet =)

Puma ligger än en gång utslagen på golvet, inte så mycket av värmen men av allt hon sett under promenaden & när vi stått stilla.. Bra träning är det att gå på stan en sväng..

Hunnit vara in på Lindex en sväng & byta en tröja som jag köpt som INTE passade mig alls trots att den var såå läcker, blev istället ett par svarta jeansleggings, får se om dom passar bättre? Har lite problem med Lindex byxor, passformen är inte riktigt gjord för mig, dock brukar barn byxor passa bättre, dom är dessutom billigare =)

Nu ska jag avnjuta några limpmackor, sussa i soffan en stund, fundera på middagsmaten, & slutligen plugga senare!

Vad händer hos dig då?




Pia » 2009-08-07 | 15:37:35
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag vet orsaken varför inte tröjan passade dig!!! Nyfiken..?..



DU ÄR FÖR SNYGG FÖR DEN!!!



Ha en wonderful day trots skumt folk!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback