Helt färdig..

Är jag efter denna dag, värmen, odjuret, m.m. Funderar allvarligt på att gå & sova snart!!

Albin saknar sin husse fruktansvärt mycket än så länge, varje gång det låter i trappen så springer han dit & väntar, stackars liten..

Ska pallra mig ut i värmen med galningarna snart, är ett par timmar sen sist! Ska lyckas ge dom mat oxå snart. Har inte ens haft en tanke på att plugga än så länge, dagen har mest ägnats åt att jaga Albin som gör dumheter hela tiden, han jagar, hoppar på samt ställer sig över Puma som mest är lugn & snäll & vill vara ifred från honom..

Samtidigt som det är jobbigt så är det ändå rätt kul, Albin är en riktigt gosig & mysig kille när han varvar ner emellanåt, nu ligger han & snarkar i soffan & då måste jag erkänna att han är riktigt trevlig =) & söt såklart ;)

Ska försöka fota lite så att ni får se när dom är gosiga senare..

Ska samla ihop tålamod & ork nu för en prom, Wish me god luck ;)




Pia » 2009-08-04 | 21:18:24
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kan tänka mig att det blir liv i luckan när han kommer hem till er!

Vill se mysbilder på dom sen! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback