Fredag..

Morgon, svalt & skönt ute idag =)

Ska strax bege oss ut  på morgonprommen.. Resten av dagen ska som vanligt ägnas åt plugg..

När inlämningen är klar tror jag att jag ska bege mig till stan så att Puma får vara ensam en stund, har skämt bort henne i veckan när jag varit hemma med henne dygnet runt..

Sen får vi se vad som händer resten av dagen ;)

Ha en skön dag på er!!




Pia » 2009-08-07 | 09:50:53
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

In till stan, skall du shoppa ngt kul?



Bada badkar i denna värmen.. Lr det kanske inte är så varmt hos er, här håller man på att dö... ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback