Försöker komma undan..

Det jag måste göra..

Hunnit rasta en sur Puma, precis när vi kom ut så började det regna & gissa vem som skulle in igen! Blev en kort prom..

Hunnit vattna lite blommor, ja mamma ibland så kommer jag ihåg att göra det ;)

Ta fram dammsugaren & avlägsna en massa hundhår & sand från alla våra badturer.

Diska..

Ska nog byta sängkläder oxå sen, fräscha till mig lite, känner att jag inte luktar mumma längre, är iofs inte så konstigt med tanke på vädret & vämen inomhus.

Har en plan i huvudet för hur resten av dagen ska se ut & jag ska banne mig hinna allt jag planerat nu!

Bäst att sätta fart, ska äta lite honungsmelon & få stopp på kurret i magen en stund oxå innan jag kan laga middag!

Hoppas du haft en givande dag =)




Pia » 2009-08-10 | 16:38:31
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Skall jag komma och ge dig en spark i baken?? ;)

Sätt nu fart och gör det vad du skall göra, böckerna springer ej ifrån dig, nu menar jag hobby böckerna så att säga inte plugg böckerna! =)

Hoppas du kan följa dina planer resten av dagen!

Kramis till er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback