Ett grönt öra..

Har Puma nu efter dagens öron tatuering, verkar som att hon har lite ont i det oxå, stackars mattes älskling =( Tur att det går över på någon dag!! Känns skönt att veta att det är lätt att hitta igen mig nu om hon nån gång skulle springa bort, vilket jag inte hoppas på ska hända men man vet ju aldrig?

Tänker inte skriva mer om dagen än att allt gått bra, vill du veta mer får du fråga mig!

Ska krypa ner i soffan igen till min drogade vovve, som vanligt så är hon super ynklig, trött & frusen, ska bli skönt när hon återgår till sitt vanliga jag igen, tycker inte om att se henne så här liten..

Ha en trevlig kväll!




Helena » 2009-08-20 | 22:04:53

Hej!

Ett grönt öra?? ;-)

Är inte Puma chippmärkt, sen förut eller är de nåt annat ni gjort?

Gick de bra annars idag?

Minns när jag var dit med Maysan, hon var också drogad tills nästa dag, de är så ynkliga då..

Pussa lillsötisen på nosen, i morgon är de nog full fart igen!!



Hälsningar Helena




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback