Deprimerad vovve..

Har jag haft.. Varit iväg & badat en sväng med S & Puma, självklart fick leksaken följa med.. Efter en stunds lekande & kastande så är den rätt trasig, kastar ut den till Puma & precis när hon ska ta den så sjunker den.. Stackarn simmar runt runt & letar den, ropar till slut på henne & hon kommer in, sätter sig på stranden & fortsätter titta efter den =( Tyvärr är den borta för alltid nu!

Har även hunnit få i mig ett Skrovmål från Max, mmmm så gott, inhanda en stooor påse godis, ska lägga mig i soffan nu med den & Puma & kolla tv eller läsa, får se vilket det blir?

Ska passa på att massera & stretcha Puma oxå för dagen, hon börjar gilla det mer & mer verkar det som =)


I remember it like yesterday, the memories are not so far away..
I see your smile, i see your face, and  i can still remember you say: You are my best friend forever..
There will never be a time when I forgive you, and there will always be a question o ask- WHY?






Pia » 2009-08-07 | 21:26:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas godiset smakar bra! Och ät massor, själv snaskar jag på marabou summer som jag hittade i Vårgårda när jag hälsade på Tess.. Kaffe och chocklad, aah så gott.. =P

Rex blev helt till sig när Puma skickade en puss till han... =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback