Denna dag..

Genomförs med blandade känslor, ska göra nåt jag verkligen inte har lust med men så är det ibland.. Ser inte fram emot det om jag säger så! Men men..

Ska iväg & jobba iaf 10-14, skulle ha jobbat 12-16 men med tanke på vad jag ska göra kl 15 så fick jag ändra tiden på jobbet, tack för det kollegan =)

Sovit helt ok inatt, vaknade vid 5 av att Puma pussade på mig, hon ville in under täcket! Skönt att få somna om sen kan jag lova!

Nu är det duschen som gäller.. Måste skynda mig nu!

Ha en riktigt bra dag!




Pia » 2009-08-18 | 13:40:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh vad härligt att vakna så mitt i natten, söte gumsilumsan vill in under täcket.. Det är myys på högnivå!

Hoppas du fått en bra dag trots allt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback