Dagen..

Har ägnats åt plugg, korta promenader i värmen, har hunnit vila en timme i soffan oxå, håller nu på med lite middag & sen är det tillbaka till pluggandet!!

Njuter verkligen av livet just nu, jag äter när jag är hungrig, sover när jag är trött, jag gör som jag vill & den enda jag behöver ta hänsyn till är Puma.. Kan inte ha det bättre just nu.. Lite trist att inte jobba men samtidigt behöver jag all tid till pluggandet iaf så det är rätt skönt ändå..



Vildjuret Puma i början av sommaren =) Så läcker bild!!




Pia » 2009-08-03 | 20:39:10
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Njut nu medan du kan! Du gör helt rätt som tar det som det kommer, avundas.. ;)

Nu har du en bilder bomb i bloggen! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback