Dagen..

Har som vanligt sprungit iväg för mig, fattar inte vart tiden tar vägen?

Har börjat promma lite mer med Puma nu efter 7 dagars vila, än så länge bara några steg hälta & det har varit på grusvägar med stora stenar så jag antar att hon har trampat på sten när hon haltat nåt steg..

Nu är det bokat tid hos Vet, ska bli så skönt att få det gjort, få en aktuell status på höfter & armbågar för att kunna träna henne rätt så att hon håller i många år till =) Halsen ska kollas när hon ändå får lugnande, tror inte att det är nån fara där alls men det är lika att kolla det ändå!

Ska iväg på äventyr nu tillsammans, sen hemåt & fortsätta med pluggandet..

Mitt huvud känns mer & mer som ett moln, vackert att titta på men bara en massa luft ;)

Förresten- Japp jag är singel nuförtiden, fick en diskret fråga igår som besvaras nu =)

Ha en trevlig kväll på er =)




Pia » 2009-08-06 | 23:01:04
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad kul!! När blir röntgen av? Vilken vet blev det nu?

Äventyr, nu blir jag nyfiken.. =) Tell me, tell me.. ;)

Hhahaaha, nååå har du en massa annat än bara lugt i skallen vännen, du har massor med braiga saker där med som jag gillar. =)

Ta det easy med pluggandet men inte för easy så du hinner läsa till tentorna så de går bra.. Värmen tar kål på en med så kanske därför du känner dig lite väck, glöm ej dricka vatten!

Vi har pimpinetta hundar vet du, Rex gillar inte heller gå på grus, då är han block halt.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback