Då var över..

Förstår inte varför vissa saker ska behöva ta sån tid? Hallå liksom, nästan 9 månader senare?

Håller på att laga lite mat nu, Ugnsstekt Falukorv med hemmagjort Potatismos =) Mmmm så gott det ska bli! Självklart med sallad till!

Ska åka iväg & träna med Puma sen, får se om det blir nån DW idag? Skulle vara bra då jag verkligen vill att hon ska halta på torsdag så att vetten hittar vad som är fel! Har en känsla av att röntgen inte kommer att visa nåt?

Nu ska jag läsa min favvo bloggar =)




Pia » 2009-08-18 | 17:43:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Risken är väl att det inte visar sig ngt på röntgen men vet kan väl känna på henne på benet lr nåt och förhoppningsvis hitta ngt man själv missat.

Pia » 2009-08-18 | 17:47:58
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Det var då en komentars bomb du gav mig! TACK!!!! You make me happy!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback