Året som gått..

Oj vad mycket som har hänt..

Har hunnit:

Mista en närstående
Bli dumpad
Dumpa någon
Byta jobb
Börja plugga
Bli med vovve =) (är nog det bästa som hänt på hela året)
Få massor med nya vänner =)
Många skratt & tårar har det kommit under detta år..

Det är konstigt egentligen.. Precis när man tror att man känner någon, tror att man kan förutse framtiden, att man nästan kan läsa den andres tankar.. Jo då får man en smäll som heter duga & sen är man tillbaka på ruta 1 på självförtroende skalan..

Större delen av året har ägnats åt mig själv, att klura ut vem jag egentligen är? Det är en fråga som jag tror många, däribland jag, aldrig kommer att vara helt säker på? Som det känns nu så växer jag som person hela tiden, lär mig nya saker varje dag, lär känna mig själv & andra, godtroheten börjar försvinna, tyvärr vill inte alla människor goda saker. Det har jag lärt mig den hårda vägen i livet!! Eller nja, godtrogen har jag väl aldrig varit, beror nog på vem man frågar, dom flesta skulle nog beskriva mig som en hård tjej med attityd som inte släpper in vemsomhelst.. Men sån är jag.. =)


Nu är det dags att återgå till skolböckerna igen en liten stund, är helt slut kan jag meddela så snart väntar sängen för oss, ska ju upp tidigt i morrn & skriva prov.. Ska ge allt jag kan, vill verkligen klara det!!

Sov sött!








Carina & Zita Fladderöra » 2009-08-28 | 01:21:45
URL: http://elladora.blogg.se/



Lycka till imorgon :)



Kram

Pia » 2009-08-28 | 08:59:20
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Det var bra skrivet och vågat!

Det finns en mjuk tjej under den hårda ytan med! ;)

Me know that! Du är bäst! Man lär nog riktigt aldrig känna sig till 100% men varje dag kommer man närmanre.



Hoppas det går bra för dig på provet, håller tummar och tår!

Lycka till!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback