Ännu..

En dag har passerat!

Har hunnit med lite plugg, läsa ut boken jag började med typ i förrgår, vara & bada Puma, handla, prata med Pia gumms i telefon.. Och nu är denna dag strax slut.. Ska se klart djurprogrammet jag ser nu, gå ut med Puma en sista gång & sen väntar sängen.

Får väl se hur livat det blir inatt? Är avslutning på Farmen, sen är det fest i Perbacka gården som ligger nära oxå så det är många galna fyllon som ska hitta från Björns inatt.. Ska för säkerhets skull slå av mobilen iafall att nåt pucko får för sig att ringa & väcka mig/oss.. Det har ju hänt förr ;)


Är så skönt att bara få vara, fundera, analysera & sen prata.. Fundera lite till osv.. Är nästan lite folkskygg nu men jag har ständig telefonkontakt med vänner & familjen träffar jag varje dag så folkskygg är jag nog inte iaf, väljer bara mitt sällskap just nu kan man säga!

Har en sak som maler i huvudet just nu, vet inte hur jag ska tackla det problemet heller men med tiden så löser det sig hoppas jag?

Allt sker av en anledning, det finns en plan för oss alla men ingen vet vad den planen är?


Har suttit & läst en massa gamla mail, meddelanden, blogginlägg osv idag, en sk "trip by memory lane", så kul det kan vara att sitta & minnas tillbaka, hur det var innan allt hände.. Är så glad för alla som är & har varit inblandade för det stöd jag får/har fått! Tack vare er så har jag fått världens bästa tjej =)



Nu får det räcka för idag, är en dag i morgon oxå med nya äventyr =)

Sov sött!




Pia » 2009-08-09 | 00:56:41
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Visst är det kul att läsa gamla saker man skrivit, jag fick mig en rejäl spark i baken, både positiva och negativa tankar men det behöver man ibland!



Vad kul att just du har fått världens bästa tjej! =)



Hoppas verkligen att du får sova sött inatt utan ngr störda fyllon lr lite sånger under balkong på morgon kvisten.. ;)

Pia » 2009-08-09 | 00:58:03
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

pst, TACK för en mkt trevlig pratstund med! =)

Pia » 2009-08-09 | 14:55:10
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Inget bloggande än idag??.. =(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback